dannedieharder
Aktiv medlem
Rossignol VS Armada
Nej Atomic gör Armadas skidor.Petttter sa:Damn skolsköterska! men asså rossignol gör väll armada? har hört det :P:P:P::P:P:P:P:P:P:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej Atomic gör Armadas skidor.Petttter sa:Damn skolsköterska! men asså rossignol gör väll armada? har hört det :P:P:P::P:P:P:P:P:P:
fortfarande??dannedieharder sa:Nej Atomic gör Armadas skidor.Petttter sa:Damn skolsköterska! men asså rossignol gör väll armada? har hört det :P:P:P::P:P:P:P:P:P:
kan ju vara så att Armada har en egen liten fabrik i Österike? eller så har dom hyrt in sig i nån annans fabrik för att det är billigare än att öppna en egen?dannedieharder sa:Ja fortfarande eller igen vad vet jag de gör dem nu i alla fall, står ju för fan Made in Austria på dem.
Ha de/D
w0rdHasse sa:Dom har ingen egen fabrik skulle jag tro. Är inte så många märken som har det. Inte ens Scott vad jag vet.
//H
Jag säger ju att ATOMIC gör dem.KaILe sa:kan ju vara så att Armada har en egen liten fabrik i Österike? eller så har dom hyrt in sig i nån annans fabrik för att det är billigare än att öppna en egen?dannedieharder sa:Ja fortfarande eller igen vad vet jag de gör dem nu i alla fall, står ju för fan Made in Austria på dem.
Ha de/D
en skidas styvhet går inte att känna genom att böja på den. man kan inte känna hur hård den är förän man åkt på den.eEVEZ sa:nee, den är ju typ som PE tycker jag när jag va å böjde på den. men killen är ju inte så tung..därför blir den hård daaaaekdahl sa:jag tyckte ar6 var cpmjuk?eEVEZ sa:eftersom du är 13 år, och inte väger så mkt..antar jag...är nog ar6:an för hård