Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rost på kanterna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 96384" data-attributes="member: 13863"><p>Om du går tillbaka till butiken där du köpt skidorna kommer de att få sig ett gott skratt! Yo, stålkanterna rostar. Det rör sig dock bara om ytterst lite ytrost som uppstår när stålet blir blött, vill du undvika detta i fortsättningen ska du se till att borsta av alla snö från skidorna innan du lägger dem i fodralet. Förvara inte heller skidorna i fodralet, utan packa upp dem direkt när du kommer hem.</p><p></p><p>Den ytrost du har fått på kanten försvinner direkt vid nästa åk i backen. Du kan oxå ta bort den med en brynsten eller slippapper.</p><p></p><p>Jag var föresten också i Romme i lördags. Visst var det fint! </p><p></p><p>MVH/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 96384, member: 13863"] Om du går tillbaka till butiken där du köpt skidorna kommer de att få sig ett gott skratt! Yo, stålkanterna rostar. Det rör sig dock bara om ytterst lite ytrost som uppstår när stålet blir blött, vill du undvika detta i fortsättningen ska du se till att borsta av alla snö från skidorna innan du lägger dem i fodralet. Förvara inte heller skidorna i fodralet, utan packa upp dem direkt när du kommer hem. Den ytrost du har fått på kanten försvinner direkt vid nästa åk i backen. Du kan oxå ta bort den med en brynsten eller slippapper. Jag var föresten också i Romme i lördags. Visst var det fint! MVH/MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rost på kanterna
Tillbaka
Topp