Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rost på kanterna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sheep" data-source="post: 96385" data-attributes="member: 37535"><p>Romme var fint ja, trodde det skulle bli slask men backarna höll ju hela dagen. Iofs inte så många backar att åka i men sydsidan fungerade för en dags åkning. Skön start på skidsäsongen... MERSMAK!</p><p></p><p>Men ok, tack för svaret. Det här är mina första egna skidor så jag var lite orolig bara. Men ok, dåså. Då ska jag ta och torka dom bättre i fortsättningen och inte oroa mig för små rostfläckar på mina monster.</p><p></p><p>tack</p><p>//Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sheep, post: 96385, member: 37535"] Romme var fint ja, trodde det skulle bli slask men backarna höll ju hela dagen. Iofs inte så många backar att åka i men sydsidan fungerade för en dags åkning. Skön start på skidsäsongen... MERSMAK! Men ok, tack för svaret. Det här är mina första egna skidor så jag var lite orolig bara. Men ok, dåså. Då ska jag ta och torka dom bättre i fortsättningen och inte oroa mig för små rostfläckar på mina monster. tack //Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rost på kanterna
Tillbaka
Topp