rum uthyres i fernie

MariaEhnhage

Ny medlem
rum uthyres i fernie
jag har skrivit en annons om detta hus tidigare, och det gäller en källare i centrala fernie, men nu är ena rummet uthyrt av ett svenskt par, så de vill hyra ut även det andra rummet. till en kostnad av halva priset får jag anta, då alltså 300 cad/månad. fungerar bra för ett par eller en ensam person (eller andra som av nån anledning vill dela säng). huset är fint och läget bra. har ni frågor eller är intresserade, hör av er till
philomenalafortune@hotmail.com
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp