Rumskompis sökes till skön lägenhet i Val D'Isere

Hallå!
Vi är 4 glada Göteborgare som planerar att göra en säsong i Val D'Isere i år, har hittat en rå nice lägenhet på 40 kvm som är utrustad med det mesta (tvättmaskin, diskmaskin, satellit tv, parkering och dvs göttiga saker). Den ligger precis vid Morris Pub så ett mycket bra läge för den törstige. Om vi blir två pers till (helst killar då det redan är tre tjejer, men damer är ju självklart trevligt med) så blir månads hyran ca 5000+el per skalle om vi är sex st. Hör av er om ni är intresserade så kan vi bifoga mer info och bilder!!!!

Ha det gott

Senast ändrad:
tja vi e två killar från malmö på 20 o 22år :D som tycker detta låter intressant. vi undrar bara när ni kommer sticka ner och om ni har några tips till jobb :o

Emil90 sa:
tja vi e två killar från malmö på 20 o 22år :D som tycker detta låter intressant. vi undrar bara när ni kommer sticka ner och om ni har några tips till jobb :o
Tjena Emil! Grymt kontakta mig på erik.carlsen@hotmail.com eller www.facebook.com/carlsenerik så kan vi snacka mer:)

tja du svara inte så ofta på facebook tycker jag ... vi e fortfarande intresserade hade vatt gött att få lite mer info ..:)

tjena erik! Er lägenhet låter rå najs! Jag är skit taggad på säsonga men har ingen att åka med. Så nu är jag på jakt efter några softa bummare att bo med!
Är SJUKT intresserad om det finns någon plats kvar!
Om det låter som något intressant hör av dig!!

Mvh Leo Jonsson

Hallå där! Jag är en tjej på 22 år som bor i malmö.Jag är grymt sugen på att dra ner, kommer jobba i Sverige tom dec så det blir januari Som jag kan ta mig neråt, ev har jag ett par tjejkompisar som också hänger på, men hur som så letar jag sambos! :)

Hälsn / lovisa

Loanli sa:
Hallå där! Jag är en tjej på 22 år som bor i malmö.Jag är grymt sugen på att dra ner, kommer jobba i Sverige tom dec så det blir januari Som jag kan ta mig neråt, ev har jag ett par tjejkompisar som också hänger på, men hur som så letar jag sambos! :)

Hälsn / lovisa
tja lovisa
jag och min polare e också ute efter sambos.
man kanske kan kontakta dig via facebook för mer info kanske ??

Har någon letat efter boenden?

Är 20 år och planerar att sticka ner själv från stockholm i slutet på november.

Kollat in några lyor för ca 2500euro /person.

intresserad av att haka på? skriv!

// Martin

Heej! Jag söker också boende i Val d'isere till vintern. Vill dra ner så snart som möjligt men måste hitta ngnstans att bo först :) har ni inte hittat någon bra kandidat till erat kollektiv så är jag mer än intresserad.

Hojta!
johannadahlander@live.se
eller
Johanna Dahlander på facebook

tjenare!

2 grabbar från gbg på 24 och 26 år som är gött intresserade,vi hade tänkt stanna hela februari =)

hör gärna av dig ifall du känner att vi är välkommna.

ha d guld.

Tjena!

Jag och kanske en till polare är sugna på att dela något i val dïsere båda 19 och första säsongen!
Hoppas det är någon som vill teama upp och göra en fet säsong!
Vi har kollat lite på boende men är rätt dyrt om man bara är två!

Hör gärna av er !

Nås lättast på facebook : http://www.facebook.com/magnus.franzon.1

Tjena!

Tyvärr blev den lägenheten tagen av någon annan.. Så vi fick köra på en annan lägenhet där det redan är fullt med sovplatser nu. Men hoppas på att träffa alla där nere i vinter ha det gott!

Tillbaka
Topp