arrebarr
Ny medlem
Rutinerade St. Anton säsongare?
Hej
Jag jobbar med ett projekt där jag tar reda på hur bilden kring "säsongandet" bland Svenskar i alperna ser ut. Frågor jag ställer mig är: Vart åker säsongaren? Hur länge stannar säsongaren? Vad har de för mål med säsongen? Vad har säsongaren för behov? etc.
Jag har funnit det väldigt svårt att hitta någon statistik och åsikter kring den här frågeställningen just i St. Anton. Eftersom St. Anton är en av de absolut populäraste skidorterna bland Svenska säsongare så är detta väldigt olyckligt för undersökningen. Jag söker därför flera personer som gjort flertalet säsonger nere i St. Anton som är beredda på att svara på en del frågor för att ha möjligheten att fylla luckan av information jag saknar.
Jag är väldigt tacksam om ni vill ge eran syn på St. Anton som "säsongsort". Skicka gärna ett E-mail till mig på arvid.agrenius@gmail.com så kan vi diskutera St. Anton där.
Mvh
Arvid Agrenius
Jag jobbar med ett projekt där jag tar reda på hur bilden kring "säsongandet" bland Svenskar i alperna ser ut. Frågor jag ställer mig är: Vart åker säsongaren? Hur länge stannar säsongaren? Vad har de för mål med säsongen? Vad har säsongaren för behov? etc.
Jag har funnit det väldigt svårt att hitta någon statistik och åsikter kring den här frågeställningen just i St. Anton. Eftersom St. Anton är en av de absolut populäraste skidorterna bland Svenska säsongare så är detta väldigt olyckligt för undersökningen. Jag söker därför flera personer som gjort flertalet säsonger nere i St. Anton som är beredda på att svara på en del frågor för att ha möjligheten att fylla luckan av information jag saknar.
Jag är väldigt tacksam om ni vill ge eran syn på St. Anton som "säsongsort". Skicka gärna ett E-mail till mig på arvid.agrenius@gmail.com så kan vi diskutera St. Anton där.
Mvh
Arvid Agrenius