ryggsäck

ryggsäck
måste ha en ryggsäck, idag. Åker till fjällen i morgon. Snälla, ge mig några tips på en bra ryggsäck runt 30-35 liter. Haglöfs gör tydligen någon som heter typ tight blabla. Är den något att ha eller.

tack jaocb

ps. ni behöver inte svara mer, jag kör på förslaget om systempåse och blöjor. tar med en extra påse ifall om... (jag har dessutom limmat på en pressbyrånsgodispåse på utsidan för att det ska se extra tufft ut)

ryggsäck
Tittar man på recensionerna ser det ut som folk är nöjda med sina Tightsäckar, så dom är säkert bra. Men klarar du dig utan att vara coolast i backen så har Stadium sina everest ”blabla vad dom nu heter mer” säckar som faktiskt funkar riktigt bra. Ja, om man bortser från ”coolastibacken” faktorn då.

ryggsäck
Är nog beredd att halla med GNU. Har själv använt en Everestryggsäck under en period och den funkade helt ok. Kör nu med Haglöfs (dock ej tight). Sa om du inte bryr dig om cred i backen och vill lägga nagra hundra mindre sa är Everest ett bra alt.

Vet inte vad min Everestsäck hette men det var en 35 l säck, färg bla och gra.

/Weib

ryggsäck
Lägg några extra kronor och köp en DaKine Heli Pro eller Vertex. Skön säck med fäste för spade, kamelpuckel och annat gött. Sitter som om den är fastspikad i ryggen! Pallra dig iväg och köp en sån. Säljs numera även på den där Staadiumkedjan. Lycka till!

ryggsäck
Frågan är bara om en ” snäll pôjk från Hamburgsund. Bor i Fjällbacka. Är en riktig fegis i backen...” Behöver alla, för en brantåkare nödvändiga, finesser?

ryggsäck
Jävvla skit! Läste inte bakgrundsfakta innan jag svarade! För småpojkar från Hamburgsund räcker det med en begagnad systempåse med plats för blöja och bröstmjölksersättning. Ber om stor ursäkt för mitt slarv och lovar att bättra mig.

ryggsäck
THE NORTH FACE Jag har för mig att modellen heter "Oryx" färdig för att bära skidor, snöspade, lavinsond, vätske-system mm.
Kostar på Naturkompaniet ca. 1395 kr. Den är värd det!!

Lyka till!!!

Tillbaka
Topp