Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggskydd eller inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 827922" data-attributes="member: 12483"><p>En oldtimer till som intämmer! Jag har många timmar i pister, i banor, i offpisten, vad du vill, och klarat ryggen hittills (peppar-peppar). Personligen uppmärksammade jag att det fanns ryggskydd när jag snackade med en crossåkande (motorcykel alltså) polare, bara för att upptäcka att fartåkarna redan avände dom. I dag är nog den största faran att bli påkörd känns det som faktiskt.</p><p></p><p>Det var inte mycket att fundera på. Har kört i mer än 10 år med ryggskydd nu. Känner mig naken utan.</p><p>Prova ut ett skydd som passar dig, skit i vad polarna säger är "bäst". Skyddet skall sitta bekvämt och sitta kvar på plats. </p><p></p><p>Har själv POC Spine VPD Vest (2010) , dyr javisst, men bra!</p><p> </p><p>Eder,</p><p>Ace DG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 827922, member: 12483"] En oldtimer till som intämmer! Jag har många timmar i pister, i banor, i offpisten, vad du vill, och klarat ryggen hittills (peppar-peppar). Personligen uppmärksammade jag att det fanns ryggskydd när jag snackade med en crossåkande (motorcykel alltså) polare, bara för att upptäcka att fartåkarna redan avände dom. I dag är nog den största faran att bli påkörd känns det som faktiskt. Det var inte mycket att fundera på. Har kört i mer än 10 år med ryggskydd nu. Känner mig naken utan. Prova ut ett skydd som passar dig, skit i vad polarna säger är "bäst". Skyddet skall sitta bekvämt och sitta kvar på plats. Har själv POC Spine VPD Vest (2010) , dyr javisst, men bra! Eder, Ace DG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggskydd eller inte?
Tillbaka
Topp