Ryggskydd
Japp, jag ska då beställa ett Tua-ryggskydd, förstår ni. Jag har hittat det billigt på cham3s.com, och tänkte dessutom spara in lite på frakten genom att tvinga min brorsa att köpa ett också. MEN, jag vet fan inte vilken storlek jag ska ha och har inte hittat någonstans där jag kan prova ut ett. Outside i Malmö är inte speciellt pigga på att beställa hem ett skydd så att jag kan prova det och sedan beställa från någon annan. Så, vilken storlek skall jag ha?
Jag är 193 cm lång, 102 cm över bröstet, 82 runt midjan och 70 cm från svanskota till nacke. Brorsan är lika lång men nästan dubbla omkretsen (fett krallig), ska vi ha samma storlek? Är det farligt/meningslöst att ha ett för stort/litet skydd, så att jag bör ha provat innan jag beställer?
Tackar, tackar på förhand.
Jag är 193 cm lång, 102 cm över bröstet, 82 runt midjan och 70 cm från svanskota till nacke. Brorsan är lika lång men nästan dubbla omkretsen (fett krallig), ska vi ha samma storlek? Är det farligt/meningslöst att ha ett för stort/litet skydd, så att jag bör ha provat innan jag beställer?
Tackar, tackar på förhand.