Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ryktestråden 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SiSt" data-source="post: 995450" data-attributes="member: 68917"><p>Ikke for å bryte inn, men selvfølgelig merker man stor forskjell når vekten går såpass mye ned.</p><p></p><p>Det interessante med Katanaen er i mine øyne ikke bare at den er lettere, men at konstruksjonen er helt forskjellig. Ikke bare fra eksisterende Katana, men fra andre V-Werks ski.</p><p></p><p>At det har vært dyktige ingeniører med på laget er utvilsomt, men personlig lurer jeg litt på hvor god kraftoverføringen kan bli fra den høye midtryggen og ut til tuppene via et "steg", ned til 4mm tykkelse og ut til stålkanten.</p><p></p><p>At dette blir den ultimate skien for 50-åringer med mye penger som vil ha "topptur"-utstyr tror jeg uansett vi kan være sikre på. Bare den blir priset høyt nok.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SiSt, post: 995450, member: 68917"] Ikke for å bryte inn, men selvfølgelig merker man stor forskjell når vekten går såpass mye ned. Det interessante med Katanaen er i mine øyne ikke bare at den er lettere, men at konstruksjonen er helt forskjellig. Ikke bare fra eksisterende Katana, men fra andre V-Werks ski. At det har vært dyktige ingeniører med på laget er utvilsomt, men personlig lurer jeg litt på hvor god kraftoverføringen kan bli fra den høye midtryggen og ut til tuppene via et "steg", ned til 4mm tykkelse og ut til stålkanten. At dette blir den ultimate skien for 50-åringer med mye penger som vil ha "topptur"-utstyr tror jeg uansett vi kan være sikre på. Bare den blir priset høyt nok. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ryktestråden 13/14
Tillbaka
Topp