Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Så var det dags igen, sub-110-skida: Hilfe bitte!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herrgard" data-source="post: 1067401" data-attributes="member: 101904"><p>Jag åkte Opinion 108 på skidtestarhelgen 2014 och slogs av hur kul och lättåkt den var. Man blev ju knappt trött i benen alls även fast det var försäsong :P Åkte mest i något slags puder/uppkört i oöppnad pist och där var den mycket fin. I pist var den lätt att få i skär och upp på kant.</p><p></p><p>Testade Project 110 som nästa skida efter och det var då raka motsatsen. Tunga, tröga och tråkiga.</p><p></p><p>Nu vet jag inte hur Opinion 108 står sig på hårt underlag eller på större kullar än Lindvallen men jag skulle gissa på att den är super där med. Nu har jag inte åkt någon av andra nämnda skidor här i tråden och jag är 20cm/10kg mindre än dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herrgard, post: 1067401, member: 101904"] Jag åkte Opinion 108 på skidtestarhelgen 2014 och slogs av hur kul och lättåkt den var. Man blev ju knappt trött i benen alls även fast det var försäsong :P Åkte mest i något slags puder/uppkört i oöppnad pist och där var den mycket fin. I pist var den lätt att få i skär och upp på kant. Testade Project 110 som nästa skida efter och det var då raka motsatsen. Tunga, tröga och tråkiga. Nu vet jag inte hur Opinion 108 står sig på hårt underlag eller på större kullar än Lindvallen men jag skulle gissa på att den är super där med. Nu har jag inte åkt någon av andra nämnda skidor här i tråden och jag är 20cm/10kg mindre än dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Så var det dags igen, sub-110-skida: Hilfe bitte!
Tillbaka
Topp