Denise86 Medlem 2006-09-04 Saalbach i vinter! #1 Hej undrar om det är någon som ska ner till saalbach i vinter och säsonga? Undrar också om det är någon som vet något boende! //Denise
Hej undrar om det är någon som ska ner till saalbach i vinter och säsonga? Undrar också om det är någon som vet något boende! //Denise