Saalbach i vinter!

Denise86

Medlem
Saalbach i vinter!
Hej undrar om det är någon som ska ner till saalbach i vinter och säsonga? Undrar också om det är någon som vet något boende!
//Denise
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp