Var där för nån vecka sen, och det har väl inte snöat nåt större sen dess. Inte töat heller vad jag vet.
Hyffsad grund, men gammal snö. På nordsidan helt ok här och där om man letar sig en bit ut från huvudstråken. Enormt bra pistunderlag.
Sammanfattningsvis en mycket bra grund för nästa snöfall, men det behövs nytt.