Saalbach någon?

Enniez

Ny medlem
Saalbach någon?
Hej alla glada!
Jag har tänkt att åka ner till saalbach och säsonga? Vore trevligt om någon vill höra av sig som ska dit!
hej påer!

Saalbach någon?
Dr Spatznegger i Hinterglem fixar snabbt och enkelt en fraktur. E113 gäller inte hos den private doktorn, en bruten handled går på ca 7000 t ex. Men det får man ju igen av försäkringskassan och hemförsäkringen hemma om man sparar kvittot.

Saalbach någon?
jag var där nere förra året och det var riktigt kul... jobbade som snowboard lärare... ett litet tipps är att du ska gå till Bobbys bar ooch oslagbar o festa men på oslagbar hade du nog hamnat förr eller senare i alla fall... men du ska till bobbys det är så skönt där bara en massa sesongare från hela europa o världen... alla skidlärare är där o sjunger karioke

ha en bra vinter

Saalbach någon?
Jag skall ner med en kompis. Vi åker när som helst, kanske imorgon 7 dec eller så blir det dagen efter det. Vi har inte fixat något ännu. Men det löser sig eller? Någon som kanske känner att de vill sträcka ut en hjälpande hand med tips om riktigt billigt boende eller något smart tips om hur man kommer ner billigt, eller kanske vart man kan jobba lagom mycket. /Staffan

Tillbaka
Topp