Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hmm.. man vet ju aldrig om man tittar förbi där.. d e mkt möjligt!!!
undrar lite var du kan ha fått idén till d här inlägget ifrån... *ler*
kram på dej!!
Vi är två unga män som tar fiestan den 1:e december. Vi ses på våran strohromsprovning den 2:a december i haus zur schmeide. Väl mött// Erra och klabbe