saga byxor

baztin

Ny medlem
saga byxor
Hörde något om att saga-byxorna skulle vara väldigt stora i storlek, stämmer det? kan man jämföra t ex oakleys byxor i xl med sagas i xl?

jag vill nämligen ha ett par ganska baggy byxor, men det ska inte se ut som två stora sopsäckar på vardera ben.

saga byxor
sagas xl är större än oakleys xl. ganska mkt större. typ större än hellyhansens xxl också vet jag, omdet säger dig nåt!

saga byxor
Ja, dom är stora.
När vi besällde våra Sagaställ i vintras ringde ägarna och kollade om vi verkligen skulle ha XL, tydligen många som måste skicka tillbaka och byta mot mindre storlekar.

saga byxor
TheFibretech sa:
jet sa:
Ja, dom är stora.
När vi besällde våra Sagaställ i vintras ringde ägarna och kollade om vi verkligen skulle ha XL, tydligen många som måste skicka tillbaka och byta mot mindre storlekar.
vad tog ni för storlek då ochhur blev det?
ja hur blev de ? hur stora vart dom ? :p har själv beställt ett helt saga ställ ;D längtar tills de kmr ;d

saga byxor
Jag 170cm/73kg har L och det funkar bra men är väldigt stort. Min polare tog XL och är bra mycket länge än mig men väger samma. Sitter finfint men stort som sagt.

saga byxor
Sagas XL har jag nu.. Dom är galet stora på mej som är 180....

Dom JÄÄÄÄÄVLIGT mkt större än volcoms XL, och dom är större än utsydda foursquare i XL..
Om nu detta skulle säga dej ngt.. Är du runt 175 lr mkortare skulle jag rekomendera L..

saga byxor
har beställ L jacka och XL byxor ja.. jag är 183.. fick mail igår om att det blivit krångel för dom med leverans från tillverkaren men att det löst sig nu oh att de ska börja skicka iväg kläderna inom de närmsta dagarna plus att alla som förbeställde får med t-shirt och stickers..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp