saga, e de säkert nu?

• Trådstartare Trådstartare frittjoff
  • Start datum Start datum
F

frittjoff

Guest
saga, e de säkert nu?
jo tänkte beställa från saga och undrar om de fortfarande e strul me levernasen, eller har dom skäprt sig? Nån som har beställt å fått sina varor?

Senast ändrad:
saga, e de säkert nu?
Saga har inte skärpt sig men produktjämförelser gör att jag överväger.
Du får de du beställer men om du inte kan vänta tills slutet på Januari så bör du ta ett annat märke.

Senast ändrad:
saga, e de säkert nu?
haha får man dom i slutet på januari har man bara ren och skär otur! brukar droppa in kring 15 dec så vitt jag vet, dom skickas ju 30 november så

har förövrigt också tänkt beställa

saga, e de säkert nu?
Aspebo har du någon erfarenhet av att de kom in 15 december?
Förra året landade skiten 2a januari eller nått

saga, e de säkert nu?
eff sa:
ingen egen erfarenhet nej, men 15 december var datumet som var sagt ifjol, och då kom dom som sagt 2 januari pga en liten försening, och med julhelg och nyårshelg så

sen skrev du i slutet på januari, 4 veckors skillnad är rätt mycket, eller hur?

killen var dessutom lite fundersam på om man får grejjerna alls, och där är svaret JA! 15 dec brukar vara det beräknade leveransdatumet, men man kan fortfarande räkna med lite försening helt klart, men det är nog 99% chans att man får sina grejjer, och innan slutet på januari

.

saga, e de säkert nu?
Jag har beställt , och jag tror att dom kmr kring 15-20dec det skickas ju ut 30nov eller tidigare , har snackat med delägaren i saga tim durtschi ;)

saga, e de säkert nu?
Aspebo sa:
eff sa:
ingen egen erfarenhet nej, men 15 december var datumet som var sagt ifjol, och då kom dom som sagt 2 januari pga en liten försening, och med julhelg och nyårshelg så

killen var dessutom lite fundersam på om man får grejjerna alls, och där är svaret JA! 15 dec brukar vara det beräknade leveransdatumet, men man kan fortfarande räkna med lite försening helt klart, men det är nog 99% chans att man får sina grejjer, och innan slutet på januari

.
Jag har erfarenhet så kom inte med dina teorier.

saga, e de säkert nu?
wwww.Sagaouterwear.com är det enda stället som du kan beställa saga ifrån. Preorder discount tar slut imorgon, hurry.

saga, e de säkert nu?
eff sa:
Aspebo sa:
eff sa:

.
Jag har erfarenhet så kom inte med dina teorier.
teorier? haha jag har kompisar som beställde ifjol, och det är baserat på det jag har skrivit mina "teorier"

saga, e de säkert nu?
Försöker du lura trådskaparen att sakerna kommer i tid eller vad är det frågan om?

Senast ändrad:
saga, e de säkert nu?
Adventure Zone i Åre kommer få inn Saga kläder. Så om ni inte orkar strula med frakt,momser m.m. kan ni köpa direkt från butiken i Svergie.

Tillbaka
Topp