Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Joo, en saga återförsäljare i Sverige skulle inte varit fel. Men vet fortfarande inte om jag tycker om färg combon på Tim's pro model. Försöker bestämma mig om jag ska köpa Saga eller Firstdrop nu.. FD har zipsleeves på sina nya jackor men om Saga's ställ blir lika feta som 09/10 så blir det sagaDirty-T sa:tjock najjz! synd att det tar sån j*vla tid att få dom! Borde börja säljas i sverige!
Sant, ingenaning på den punkten faktist men nu har man iallafall en hymf om hur designen kommer att se utAFTERBANG sa:kommer durtschi's pro model säljas överhuvudtaget? jag menar förra årets durtschi ställ (det stället han har mestadels i EDIAS. rosa,gula,blåa) såg man ju inte skymten av i deras shop iår?
Joo! Älskar FD zipsleeves! Men har inte så mycket koll på frakt och sånt, tar det lika lång tid att få first drop som saga? Och prismässigt vilken är dyrast?larssaa sa:Joo, en saga återförsäljare i Sverige skulle inte varit fel. Men vet fortfarande inte om jag tycker om färg combon på Tim's pro model. Försöker bestämma mig om jag ska köpa Saga eller Firstdrop nu.. FD har zipsleeves på sina nya jackor men om Saga's ställ blir lika feta som 09/10 så blir det sagaDirty-T sa:tjock najjz! synd att det tar sån j*vla tid att få dom! Borde börja säljas i sverige!![]()
Firstdrop går tydligen fortare till Sverige har jag hört, och så skulle de sänka frakten till Sverige stog de på deras hemsida.Dirty-T sa:Joo! Älskar FD zipsleeves! Men har inte så mycket koll på frakt och sånt, tar det lika lång tid att få first drop som saga? Och prismässigt vilken är dyrast?larssaa sa:Joo, en saga återförsäljare i Sverige skulle inte varit fel. Men vet fortfarande inte om jag tycker om färg combon på Tim's pro model. Försöker bestämma mig om jag ska köpa Saga eller Firstdrop nu.. FD har zipsleeves på sina nya jackor men om Saga's ställ blir lika feta som 09/10 så blir det sagaDirty-T sa:tjock najjz! synd att det tar sån j*vla tid att få dom! Borde börja säljas i sverige!![]()
Jo fast kvaliteten på FD var inte så värst bra förra året. Men visst..har de fixat nya tyger och sömmar så är det ju sjukt snygga och relativt prisvärda kläder.larssaa sa:Firstdrop går tydligen fortare till Sverige har jag hört, och så skulle de sänka frakten till Sverige stog de på deras hemsida.Dirty-T sa:Joo! Älskar FD zipsleeves! Men har inte så mycket koll på frakt och sånt, tar det lika lång tid att få first drop som saga? Och prismässigt vilken är dyrast?larssaa sa:Joo, en saga återförsäljare i Sverige skulle inte varit fel. Men vet fortfarande inte om jag tycker om färg combon på Tim's pro model. Försöker bestämma mig om jag ska köpa Saga eller Firstdrop nu.. FD har zipsleeves på sina nya jackor men om Saga's ställ blir lika feta som 09/10 så blir det saga![]()
Så firstdrop blir nog billigare iaf!
De skulle fixa ny bättre kvalitet till i år och behålla samma priser samt sänka frakten så FD blir garanterat billigarePNyberg sa:Jo fast kvaliteten på FD var inte så värst bra förra året. Men visst..har de fixat nya tyger och sömmar så är det ju sjukt snygga och relativt prisvärda kläder.larssaa sa:Firstdrop går tydligen fortare till Sverige har jag hört, och så skulle de sänka frakten till Sverige stog de på deras hemsida.Dirty-T sa:Joo! Älskar FD zipsleeves! Men har inte så mycket koll på frakt och sånt, tar det lika lång tid att få first drop som saga? Och prismässigt vilken är dyrast?
Så firstdrop blir nog billigare iaf!
på 3:16 ser man att det står sagakSelbekk sa:är det inte en saga jacka han har på 1:20?
Är inte detdära årets pro model? ;S;S;kSelbekk sa:på 3:16 ser man att det står sagakSelbekk sa:är det inte en saga jacka han har på 1:20?
kan nog vara, har inte så bra koll :Plarssaa sa:Är inte detdära årets pro model? ;S;S;kSelbekk sa:på 3:16 ser man att det står sagakSelbekk sa:är det inte en saga jacka han har på 1:20?
Kollade lite på nätet och såg att det var förra årets, men vill se lite mer FD grejjer fan ^^. kan bli riktigt jävla dopekSelbekk sa:kan nog vara, har inte så bra koll :Plarssaa sa:Är inte detdära årets pro model? ;S;S;kSelbekk sa:på 3:16 ser man att det står saga
saga kommer också med zipoffslarssaa sa:Joo, en saga återförsäljare i Sverige skulle inte varit fel. Men vet fortfarande inte om jag tycker om färg combon på Tim's pro model. Försöker bestämma mig om jag ska köpa Saga eller Firstdrop nu.. FD har zipsleeves på sina nya jackor men om Saga's ställ blir lika feta som 09/10 så blir det sagaDirty-T sa:tjock najjz! synd att det tar sån j*vla tid att få dom! Borde börja säljas i sverige!![]()
Det är inte butiken som bestämmer om det är tull eller ej. Tar tullen ditt paket och kollar vad det är i det så får du betala tull så klart.JoWood sa:ärenån tull därifrån? isf hur mkt ? ;P
dock blir ditt paket bara försäkrat för 15 dollar. Så om det skulle försvinna så får du inte mkt ersättnign alls....SNDVLL sa:Det är inte butiken som bestämmer om det är tull eller ej. Tar tullen ditt paket och kollar vad det är i det så får du betala tull så klart.JoWood sa:ärenån tull därifrån? isf hur mkt ? ;P
Men jag har beställt flera shorts, mössor och tees/linnen från Saga. Två shorts + två mössor kom för två veckor sedan, då hade dom kryssat i "Gift" på följesedeln och skrivit att det var värt $15+frakten. T-shirtsen har inte skickats ännu men antar att dom gör likadant.
Beställer du ett helt ställ så kanske det är lite svårare då paketet blir så mycket större.
Ja så det är ju lite surt att dom gör så utan att fråga om man tycker det är okej...PNyberg sa:dock blir ditt paket bara försäkrat för 15 dollar. Så om det skulle försvinna så får du inte mkt ersättnign alls....SNDVLL sa:Det är inte butiken som bestämmer om det är tull eller ej. Tar tullen ditt paket och kollar vad det är i det så får du betala tull så klart.JoWood sa:ärenån tull därifrån? isf hur mkt ? ;P
Men jag har beställt flera shorts, mössor och tees/linnen från Saga. Två shorts + två mössor kom för två veckor sedan, då hade dom kryssat i "Gift" på följesedeln och skrivit att det var värt $15+frakten. T-shirtsen har inte skickats ännu men antar att dom gör likadant.
Beställer du ett helt ställ så kanske det är lite svårare då paketet blir så mycket större.
tror du skrev i fel tråd därJuliusHedin sa:
hoppsan :Pmarreboii sa:tror du skrev i fel tråd därJuliusHedin sa:![]()
Hade nog varit den setupen jag hade köpt isf. Eller Durtschis promodell med lila byxor.mistersedin sa:'Lobster Jacket' med 'ghost' byxorna blir riktigt snyggt!
Om du läser inlägget så står det: "During Pre-Orders a full kit of any size and color combination will be specially priced at $400 USD!"Misterister sa:Hade nog varit den setupen jag hade köpt isf. Eller Durtschis promodell med lila byxor.mistersedin sa:'Lobster Jacket' med 'ghost' byxorna blir riktigt snyggt!
Eller King kobra med Ghost byxorna.