Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men kanske 1,5 månad..larssaa sa:mitten av januari så pass alltså. De skickar väl ut allting 30 november ( Correct me if i'm wrong ). Och det borde inte ta 2,5 månader att skicka det till sverige, men somsagt har ingen tidigare erfarenhet så det är nog mkt möjligt.
En till grejj, finns det några 2010/2011 ställ som man kan kolla på redan nu
"Och det BORDE" inte ta 2,5 månader att skicka det till sverige, "men somsagt har ingen tidigare erfarenhet så det är nog mkt möjligt",jSegerstrom sa:du kollar seriöst inte vad eff skriver? han säger 2,5 månader och du säger att så lång tid borde det inte ta. har du erfarenhet? nej, har han det? ja
Okej, tack för det utvecklade svartet, ska inte hoppas på att få stället för tidigt då men djävulsk snyggt är deteff sa:Förhandsbokningen brukar avslutas den 15e november enligt deras hemsida men fortskrider ändå en 5-10 dagar. Om du har tur så skickas sakerna i slutet på november/början på december (notera: OM DU HAR TUR).
Sedan tar det ungefär 5-13 dagar för paketet att komma ut landet, och sedan 2-5 dagar för paketet att registreras i Sverige.
När paketet har kommit till Sverige så är sagan ej slut. Svenska postens tullverksamhet är otroligt trögflytande och med TUR så är allting löst på ungefär 2 veckor efter att postens tullverksamhet har registrerat att paketet har kommit in i Sverige.
Jag har beställt Saga två år i rad och för två år sedan så kom sakerna omkring 22a Januari och förra året så kom sakerna den 15e. Jag hade kunnat få sakerna några dagar tidigare förra året men på grund av några komplikationer med beställningen så behövde tullen ytterligare 2 veckor på sig än vad som var beräknat.
Så, hoppas inte på för mycket - men misstolka mig inte - jag kommer att köpa Saga fler gånger för kvalitén och allt annat är mycket bra förhållande till priset.