mansnilsson
Ny medlem
Sälen 13/14
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aha! :Dmansnilsson sa:Vi jobbar ju inte inom skistar, vi jobbar på gustavs bar & grill. Men vi åker den 15onde och sen blir det en veckas skidåkning sen börjar vi heltid runt jul tror jag det är sagt!Rubbebubbe sa:Vad sent ni åker upp. När börjar ni?mansnilsson sa:Vi är också på! Vi åker den 15onde tidigt tidigt på morgonär ni sugna kan vi höras på Facebook tex?
![]()
![]()
Jg drar på fredagmansnilsson sa:Någon som ska köra upp nu i veckan?![]()
Gött! Funderar lite på om man ska köra eller åka kollektivt. vad säger du?kaian sa:Jg drar på fredagmansnilsson sa:Någon som ska köra upp nu i veckan?![]()
![]()
Ta bilen. Du kommer få användning för den fär uppe :krmansnilsson sa:Gött! Funderar lite på om man ska köra eller åka kollektivt. vad säger du?kaian sa:Jg drar på fredagmansnilsson sa:Någon som ska köra upp nu i veckan?![]()
![]()
Ah, fan, funderar på det.kaian sa:Ska någon se Oscar Linnros imorgon på Harrys?
Alla mina lamers till grannar och huskamratet ska se Axwell, så de har lämnat mig ensam. Jag oallar inte bränna 500 kronor på en dj som jag har sett fem gånger innanNatglie sa:Ah, fan, funderar på det.kaian sa:Ska någon se Oscar Linnros imorgon på Harrys?