JoniP Ny medlem 2006-09-15 Sälen , Hemsedal eller Vemdalen ? #1 Vilken skidort tycker ni är bäst , Sälen , Hemsedal eller Vemdalen ?!
JippiiKay Medlem 2006-09-15 Sälen , Hemsedal eller Vemdalen ? #6 Mackke sa: alla tre suger enligt min mening Klicka för att se resterande... va snackar du om hemsedal e fan högkassig skidåkning på hög nivå ! Grym park å långbackar.. De nästan så man får lita alp känsla !
Mackke sa: alla tre suger enligt min mening Klicka för att se resterande... va snackar du om hemsedal e fan högkassig skidåkning på hög nivå ! Grym park å långbackar.. De nästan så man får lita alp känsla !
Josslo Ny medlem 2006-09-15 Sälen , Hemsedal eller Vemdalen ? #10 hemsedal e grymt skoj på parksidan iaf....sälen me iofs, men gillar ändå hemsedal myclket bättre
androj Aktiv medlem 2006-09-16 Sälen , Hemsedal eller Vemdalen ? #12 I Sälen finns det sjysta parker. I Vemdalen är det mysigt I Hemsedal har jag inte varit, har dock hört att edt ska vara bra.
I Sälen finns det sjysta parker. I Vemdalen är det mysigt I Hemsedal har jag inte varit, har dock hört att edt ska vara bra.
pontus87 Ny medlem 2006-09-16 Sälen , Hemsedal eller Vemdalen ? #13 jag skulle tagit hemsedal. där finns allt
Kungenkim89 Ny medlem 2006-09-16 Sälen , Hemsedal eller Vemdalen ? #14 Hemsedal! Bäst i skandinavien!
H Henck Medlem 2006-09-16 Sälen , Hemsedal eller Vemdalen ? #17 sälen tandådalen/hunfjället. fina parker i sälen
Fritzan Ny medlem 2006-09-16 Sälen , Hemsedal eller Vemdalen ? #18 Hmsedalen lätt. De andra ställena är små lekparker. Ungefär som att jämföra kvarterssandlådan med skara sommarland.
Hmsedalen lätt. De andra ställena är små lekparker. Ungefär som att jämföra kvarterssandlådan med skara sommarland.