Sälen - Julveckan - Vilka kläder ?

Baabban

Ny medlem
Ska till Sälen (Kläppen) i Julveckan och vet inte vad jag ska ha för kläder. Jag förutsätter att det kommer vara ganska kallt där så jag letar efter en varm men även snygg jacka (Är det ens kallt där över jul ?) Har kollat in lite på Cross och hittade en ganska tjock och snygg jacka som fanns i två färger, blå och vit. Men hade också tänkt att jackan skulle kunna användas til vardags och de kan inte riktigt den jackan.

Någon som har något bra förslag ? Varm, snygg och vardaglig men ändå ovanlig jacka.

för fan....du får la gå till nån affär där dom säljer jackor mm och fråga vad dom rekommenderar.
vi här på freeride kan ju inte bestämma vilken jacka du ska, du får väl välja en som du gillar.hur svårt kan det vara?

Tänkte om någon hade något tips ? Jag frågade inte om jag skulle gå till en butik och fråga eller inte.

Känns som en hyfsat onödig fråga men spana på oakley. Jag tkr dom har snygga jackor och dom är oftast ganska tunt fodrade så du kan själv välja hur varmt klädd du vill vara.

/Blide

Skitsamma vilken jacka du har... ta med dig 324 underställ och ta på dig så många du behöver för att känna dig varm... själv åker ja i kostym

Jag anser att understället är viktigare än jackan. Sedan så kan du köra med en lätt skidjacka, du blir snabbt varm om kläderna.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp