sälja Snowboard?

Prahna

Ny medlem
sälja Snowboard?
Hur mycket kan man begära för en Burton Twin 54 från -96.....jo jag vet att den e gammal men nått borde man väl kunna få? Eller skall jag bygga om den till en pall?

///Mats

sälja Snowboard?
Burton twin!! =) Från den tiden då: "fet stance = asbra!!" Man kan få 65 cm i stance på den eller nåt va? Måste va ruggigt bra på en 54.........

Bygg en fartvinge till bilen av den!

sälja Snowboard?
Om du säljer den utan bindningar så får du 500 på sin höjd skulle jag gissa. Måla om den till en Forum -04 och skriv YO $ på den så kan du kanske få det dubbla.

sälja Snowboard?
Om det är med bindning så kan du nog få lite mer än en tusenlapp, kanske 1500 med lite tur just för att det är Burtongrejjer. Antagligen kommer det vara en nybörjare som köper en såpass gammal bräda och dom är nog villiga att betala lite mer för att slippa köpa bindningar separat. Dessutom känner även nybörjare till Burton.

Jag har sålt en del av mina gamla brädor med bindningar och det har varit nybörjare som köpt dom varenda gång.

sälja Snowboard?
Och om man kan slänga med ett par Airwalk freestyle från -96 då:) ? Vad skulle ni sätta för pris då?

///M

sälja Snowboard?
Sälj inte brädan om du inte är i ett starkt behov av väldigt lite pengar! Du får ingenting för den, det är bättre att spara brädan och ha den när du kör rails, vet ej om du gör detta men någon gång i framtiden kanske! Bra att ha en bräda att thrasha!
Mitt förslag!

sälja Snowboard?
jag kommer inte att åka bräda mer och säljer den därför....kommer åka lagg istället:)
jag kommer väl knappast få mer än 1000kr för brädan även om den är mkt fräsch. Funderar på att lämna den på pantbank. Jag kanske gör en bänk av den annars. Jag är ju inte i behov av pengar.

///M

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp