Sälja!

Sälja!
Nej ingen som sålt nåt här tror jag, kanske några klistermärken iofs för de är alltid smart att köpa några extra så man inte står utan på berget en dag annars är väl köp och sälj mer som ett galleri där man kan skryta lite över sina grejer.

Sälja!
JL76 sa:
Nej ingen som sålt nåt här tror jag, kanske några klistermärken iofs för de är alltid smart att köpa några extra så man inte står utan på berget en dag annars är väl köp och sälj mer som ett galleri där man kan skryta lite över sina grejer.
Hahaha :lol:

De är väl klart att köp o sälja funkar, annars skulle den nog inte finnas? ;)

Sälja!
Jag vet, men ni förstår ju vad jag menar...

Mest nyfiken hur ett nischad köp och sälj forum funkar. Om det är något att satsa på i framtiden ;)

Sälja!
Du vet att man bara får utnyttja Köp&Sälj-delen som privatperson va?
Registrerad idag och startar direkt en tråd om huruvida det "är någon fart" på Köp&Sälj-avdelningen för att sedan förklara trådens syfte med att du undrar om "det är något att satsa på i framtiden"; Det här är saker som får varningsklockorna att klämta hos mig...

Sälja!
Frans01 sa:
Jag vet, men ni förstår ju vad jag menar...

Mest nyfiken hur ett nischad köp och sälj forum funkar. Om det är något att satsa på i framtiden ;)
Jag förstår inte. Pratar du om huruvida du ska lägga upp en annons på Freeride eller inte? I så fall förstår jag ändå inte. Det är änna bara tuta och köra? Det är ju inte så att det kostar något.

Sälja!
Stämmer nog! Jag har ju åkt en del skateboard, men det var ju ett par år sedan. Dock testade jag för ett tag sen och kan fortfarande gör en double kickflip, men endast stillastående numera, hahhah ;)

Tillbaka
Topp