Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha :lol:JL76 sa:Nej ingen som sålt nåt här tror jag, kanske några klistermärken iofs för de är alltid smart att köpa några extra så man inte står utan på berget en dag annars är väl köp och sälj mer som ett galleri där man kan skryta lite över sina grejer.
Näe jag vet faktiskt inte vad du menar. Förklara gärna för migFrans01 sa:Jag vet, men ni förstår ju vad jag menar...
Jag förstår inte. Pratar du om huruvida du ska lägga upp en annons på Freeride eller inte? I så fall förstår jag ändå inte. Det är änna bara tuta och köra? Det är ju inte så att det kostar något.Frans01 sa:Jag vet, men ni förstår ju vad jag menar...
Mest nyfiken hur ett nischad köp och sälj forum funkar. Om det är något att satsa på i framtiden![]()
Du verkar helt klart vara lagd åt snowboardhållet :lol:Frans01 sa:Då återstår bara frågan för om jag ska köpa bräda eller nya skidor...
Nyberg för fan! Nu garvade jag här och riskerade således att förstöra hela den bild jag byggt upp av mej själv på jobbet.PNyberg sa:Du verkar helt klart vara lagd åt snowboardhållet :lol:Frans01 sa:Då återstår bara frågan för om jag ska köpa bräda eller nya skidor...