Gazza1
Aktiv medlem
Säljes billigt boende i Åre 5-9 feb
Jag har en bokning på Nya Lundsgården i Åre. Lägenheten har en våningssäng samt en soffa. Kök och bastu finns i lägenheten samt parkering direkt utanför huset som ingår i bokningen. Det bästa med det hela är att det är ski in ski out på detta boende till VM8:an. Du behöver endast gå 10 meter från portdörren för att hoppa in i bindningarna.
Bokningen är en söndag till torsdag 5-9 februari och den kostar 1150 kr. Jag tar kostnaden om 200 kr till Skistar för att skriva över bokningen från mitt namn till den som är intresserad. Först till kvarn gäller.
Hör av er till mig på 0768-544666 eller emir_g@hotmail.com
Ni som känner för att pruta om priset gör er inte besväret. En lägenhet i Åre by med bastu för 1150 kr som funkar för tre är ett klipp.
Bokningen är en söndag till torsdag 5-9 februari och den kostar 1150 kr. Jag tar kostnaden om 200 kr till Skistar för att skriva över bokningen från mitt namn till den som är intresserad. Först till kvarn gäller.
Hör av er till mig på 0768-544666 eller emir_g@hotmail.com
Ni som känner för att pruta om priset gör er inte besväret. En lägenhet i Åre by med bastu för 1150 kr som funkar för tre är ett klipp.
Senast ändrad: