Säljes boende me frukost i Ischgl v 6
Jag har boende i dubbelrum på Garni Maximilian inkl frukost för två personer nu i vecka 6. Men eftersom jag inte fått med mig någon tänkte sälja den. Värdet på hotellet är 9000kr men ja hade tänkt mig typ 5000kr
Maila mig snarat på marku_sam_87@hotmail.com
MVH Samuel
Maila mig snarat på marku_sam_87@hotmail.com
MVH Samuel
Senast ändrad: