Säljes hotell me frukost i Ischgl v 6

samuel-87

Medlem
Säljes hotell me frukost i Ischgl v 6
Jag har boende i dubbelrum på Garni Maximilian inkl frukost för två personer nu i vecka 6. Men eftersom jag inte fått med mig någon tänkte sälja den. Värdet på hotellet är 9000kr men ja hade tänkt mig typ 5000kr

Maila mig snarat på marku_sam_87@hotmail.com


MVH Samuel

Senast redigerat av samuel-87 (Idag 21:48)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp