Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon 108 som allround skida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="viktorfre" data-source="post: 1085984" data-attributes="member: 113205"><p>Jag kör på rocker2:an 108. Helnöjd med skidan! har kört den såväl som i pisten i åre och sälen samt pudriga Val´d och champoluc. Lekfull skida som man kan studsa runt i lössnö med, samtidigt som det går att trycka sköna carvingsvängar i pisten. Jag tycker att den går otroligt fint i pisten särskilt när det blir moddigt och uppkört, den liksom sväljer bra och känns alltid stabil. Jag är ingen skidexpertexpert själv och kan inte så värst mycket om toppturer men jag är mycket nöjd med skidan i sin helhet, över hela berget!</p><p>Kolla in den här videon: [MEDIA=youtube]5sgAJUAfOko[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="viktorfre, post: 1085984, member: 113205"] Jag kör på rocker2:an 108. Helnöjd med skidan! har kört den såväl som i pisten i åre och sälen samt pudriga Val´d och champoluc. Lekfull skida som man kan studsa runt i lössnö med, samtidigt som det går att trycka sköna carvingsvängar i pisten. Jag tycker att den går otroligt fint i pisten särskilt när det blir moddigt och uppkört, den liksom sväljer bra och känns alltid stabil. Jag är ingen skidexpertexpert själv och kan inte så värst mycket om toppturer men jag är mycket nöjd med skidan i sin helhet, över hela berget! Kolla in den här videon: [MEDIA=youtube]5sgAJUAfOko[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon 108 som allround skida?
Tillbaka
Topp