salomon 1080

salomon 1080
Hej!

Vad tycker ni om att ja ska köpa ett par salomon 1080, begangnade, 02:ans modell??
är det någon stor skillnad mot årets modell.

(får dom mycket billigt)

Mvh// ola #9

salomon 1080
det ska var 1080 spaceframe annars är det inte så bra.. men är det det så är det ingen skillnad (tror jag) förutom grafiken.

salomon 1080
salomon säger att "vikten fördelas" på något sätt ut i skidan, så att den får bättre åk egenskaper. Men många jag pratat med säger att det bara är struntsnack och att dom gör så för att det ska låta coolt. spaceframe.spaceframe.spaceframe.spaceframe.spaceframe. aa lite häftigt är det. dra ut på a:et så låter det skit coolt. å gör ett franskt r så då fan.

salomon 1080
Nej men om ni kollar på Fujative (eller annan tt) och 1080 så ser ni att på 1080 går det som en skåra och en upphöjning där vars bindingen är. Dom första 1080 hade inte så, dom införde typ det 02. Så om du snackar om 1080 spaceframe är dom lika, men snackar du om dom första 1080 som bara fins i oranget typ så skulle jag inte at dom!

(Jag vet ej så bra bara gissar lite)

salomon 1080
01/02:ans 1080 har inte spaceframe. 1080 kom med spaceframe först med 02/03, alltså har 03:ans modell och framåt spaceframe men inte tidigare.

Tillbaka
Topp