Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
ok jag tyker inte att de e en barn skida 1080 junior e det o 540 sen blir 720 en blandning isåfall för de kan inte vara en barn skida i såfasll e 1080 halv barn skida
Eftersom dom finns i 171 så borde det inte vara en barnskida (Hur många barn är så långa?). Jag håller med August-Ahlnas om att 1080 Junior och 540 är barnskidor.
720 är bara mindre tekniskt avancerad än 1080.
Man skulle kunna kalla dom för "en dåligt gjord skida" man kan varken kalla dom för Junior eller vuxen skida. Ni som har testat den, tänk er en 80-90 kg man ligga och bränna pist eller puder med den..... skulle inte vilja veta hur dom ska bete sig då?...
Jag tycker inte 720 är någon barnskida barnskidor är väll inte 171cm.....Shortie jag skulle vilja höra vad du tycker om 1080 för jag har nämligen hört att 720 och 1080 är samma skida och detta av en som jobbar på en skiduthyrning.....Är 1080 också en barnskida i så fall?????