Salomon bindningar.

kaian

Ny medlem
Salomon bindningar.
Köpte nya plankor från länna sport för några dagar sedan. Salomon knight med standardbindningar STH 12. Grejjen är att jag glömde bort att säga hur jag ville ha bindningarna monterade, så jag fick dem 1,5 cm bakom progressive stance. Jag hänger för det mesta i pisten, men uppskattar lite hopp och rails till och från. Tror ni att skidorna kommer att sköta sig bra i pisten även fast jag fick de monterade i "progressive stance", eller bör jag fixa någon att montera om dem till "classic stance"?
Jag är absolut ingen expertåkare, men vill ju såklart ha bra och roligt i pisten.

Salomon bindningar.
Det kommer säkert att funka helt bra. Du ska i alla fall provåka några dagar och känna efter vad du tycker innan du ber ngn att montera om.

Salomon bindningar.
Jag ska till Flottsbro imorgon bitti och åker upp till Sälen den fjärde och stannar där i tio dagar, så får väl lite tid att testa och mecka där uppe!

Salomon bindningar.
Monterar en del genom jobbet.

Hur man vill ha de är en smaksak o dom flesta jag monterar till väljer som du har fått det. Prova o se vad du tycker. Annars är de bara att montera om. Bara kontakta närmaste butik med skidor. Alla som säljer skidor bör ha en mall som passar Knight.

Tillbaka
Topp