salomon kreation eller Fulltilt - Hot Dogger/TW

danielaxell

Ny medlem
Tjena kan inte bestämma mig om vilka pjäxor jag ska ha...
Salomon Kreation eller Fulltilt Hot Dogger Tom Wallisch..
har testat salomon pjäxan och den är sjukt skön,
har inte testat fulltilten så vet inte hur den känns så jag vet inte vilken jag ska köpa.

Släng in en kommentar om vad ni tycker och varför;)
tack!

jag tycker att du ska köpa salomon för den har toe banger ! + extra allt:) helt enkelt den bästa pjäxan man kan få!

dAxell sa:
Hasse_Lindborg sa:
Den som passar bäst på foten? Är det ett alternativ?
mm, det är ju rätt självklart.. men jag har inte testat fulltilten som sagt, tänkte om nån som har en sån skulle kunna beskriva den lite mer..
Att beskriva den hjälper dig inte alls. Du skall ha den pjäxan som passar din fot bäst. Punkt slut.

om båda passar bra på foten så skulle jag välja fulltilt, för den är överlag en bättre pjäxa. Enligt mig är kreation en för mjuk pjäxa för mig och är inte till för de lite tyngre åkarna. Men det är min åsikt!

Monzax sa:
om båda passar bra på foten så skulle jag välja fulltilt, för den är överlag en bättre pjäxa. Enligt mig är kreation en för mjuk pjäxa för mig och är inte till för de lite tyngre åkarna. Men det är min åsikt!
okej, tack!:D

de behöver inte ens va nån av dem. fråga någon ipersonalen vilken pjäxa passar bäst?

Lånar tråden lite, Jag har Salomon Kreation, den sitter skönt på foten men får ont i smalbenen(benhinnorna skulle jag tro) när jag åker, tror ni ett par Full Tillt förbättrar problemet om jag köper ett par? (Förutsatt att de passar bra)

JohannesJ sa:
Lånar tråden lite, Jag har Salomon Kreation, den sitter skönt på foten men får ont i smalbenen(benhinnorna skulle jag tro) när jag åker, tror ni ett par Full Tillt förbättrar problemet om jag köper ett par? (Förutsatt att de passar bra)
jo de gör det nog, har du bred fot eller ganska smal?

Tillbaka
Topp