Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon QST106
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Malloy" data-source="post: 1086779" data-attributes="member: 119508"><p>[USER=155550]@skitidit[/USER] Tack för bra input! Gött att höra att dem går bra på hårt underlag också. QST106 hade inte blivit mitt enda par skidor, men det vägskäl som ställer till det är huruvida man skall köra en 106 midja och en pistskida, eller om jag köper 2 nya par lagg, en lekfull twintip typ kartel98 OCH en QST118 istället, för att täcka upp mycket, mycket bättre. </p><p></p><p> [USER=36337]@oleK[/USER] Jaha, okej. Kanske är på recommended man får köra om man köper den. QST118 monteras mer centrerat tror jag? </p><p>Jag hade såklart velat testa alla skidor men Kartel108 är svår då det bara är en butik i Norge som säljer ON3P. Måste gå och snacka med någon kunnig på plats ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Malloy, post: 1086779, member: 119508"] [USER=155550]@skitidit[/USER] Tack för bra input! Gött att höra att dem går bra på hårt underlag också. QST106 hade inte blivit mitt enda par skidor, men det vägskäl som ställer till det är huruvida man skall köra en 106 midja och en pistskida, eller om jag köper 2 nya par lagg, en lekfull twintip typ kartel98 OCH en QST118 istället, för att täcka upp mycket, mycket bättre. [USER=36337]@oleK[/USER] Jaha, okej. Kanske är på recommended man får köra om man köper den. QST118 monteras mer centrerat tror jag? Jag hade såklart velat testa alla skidor men Kartel108 är svår då det bara är en butik i Norge som säljer ON3P. Måste gå och snacka med någon kunnig på plats ... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon QST106
Tillbaka
Topp