Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon S/lab X-alp pjäxor helt sönder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oskarisaksson" data-source="post: 1100329" data-attributes="member: 144810"><p>Jag gick direkt till Salomon butiken i Cham å dom lovade då att direkt fixa nya till mig å skicka in mina trasiga till Salomon. Så de var bara att gå hem å byta till vanliga skor å gå tillbaka för att lämna in pjäxorna och få nya. Men så enkelt skulle det inte gå!</p><p></p><p>När jag kom tillbaka en kvart senare så var de 2st till som skulle kolla på pjäxan och sen sa de att dom ringt till Salomons huvudkontor och ville inte längre hjälpa mig utan hänvisade att ta det med Höjdmeter i Kiruna trotts att jag förklarade mitt läge. Var sådär lagom glad efter den vändningen, är ju som en bit upp och tar sin tid! Passande nog så skulle jag hem till Kiruna och topptura en kort sväng 1,5 vecka senare och lyckades fynda andra pjäxor och skidor att åka på tills de.</p><p></p><p>Skickade bild osv till Höjdmeter och var inga problem att reklamera via dom. Väl i Kiruna lämnade jag in pjäxorna och fick välja fritt vad jag ville byta till för märke/modell. Stort tack för kanon service än en gång!</p><p></p><p>Dock har min häl inte blivit bra och kommer inte bli det heller...</p><p>Pga pjäxans sköra konstruktionen och "överdrivet" mycket gåläge utan iprincip nått motstånd alls kunde foten böjas å vridas alldeles för mycket. Gått över till enligt mig bättre/säkrare konstruerade modeller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oskarisaksson, post: 1100329, member: 144810"] Jag gick direkt till Salomon butiken i Cham å dom lovade då att direkt fixa nya till mig å skicka in mina trasiga till Salomon. Så de var bara att gå hem å byta till vanliga skor å gå tillbaka för att lämna in pjäxorna och få nya. Men så enkelt skulle det inte gå! När jag kom tillbaka en kvart senare så var de 2st till som skulle kolla på pjäxan och sen sa de att dom ringt till Salomons huvudkontor och ville inte längre hjälpa mig utan hänvisade att ta det med Höjdmeter i Kiruna trotts att jag förklarade mitt läge. Var sådär lagom glad efter den vändningen, är ju som en bit upp och tar sin tid! Passande nog så skulle jag hem till Kiruna och topptura en kort sväng 1,5 vecka senare och lyckades fynda andra pjäxor och skidor att åka på tills de. Skickade bild osv till Höjdmeter och var inga problem att reklamera via dom. Väl i Kiruna lämnade jag in pjäxorna och fick välja fritt vad jag ville byta till för märke/modell. Stort tack för kanon service än en gång! Dock har min häl inte blivit bra och kommer inte bli det heller... Pga pjäxans sköra konstruktionen och "överdrivet" mycket gåläge utan iprincip nått motstånd alls kunde foten böjas å vridas alldeles för mycket. Gått över till enligt mig bättre/säkrare konstruerade modeller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon S/lab X-alp pjäxor helt sönder
Tillbaka
Topp