Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon s max vs lange xt 130 lv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Shreddinator" data-source="post: 1147157" data-attributes="member: 154929"><p>Har själv kört s max carbon 130 denna vinter i cirkus 100+ skiddagar, både fritt men även som skidlärare. (rekommenderas ej pga förstör fötterna med en sån styp av pjäxa i skidskola haha)</p><p></p><p>Har du som mål att börja tura så rekommenderar jag att gå på langen (ifall den passar din fot) gick två turer med rambindning och s max. Detta gjorde ont.</p><p>Freeride pjäxorna nuförtiden med kombination av tech bindning funkar hur bra som helst i systemet men huvudsakligen offpist. När du testat din första topptur så är jag ganska säker på att valet av techsko med krut i (såsom Langen) kombinerat med shift eller kingpin kommer möta alla dina förväntningar och lite till. </p><p></p><p>Däremot om du har som mål att bomba pist med pistsmiskare upp till 85mm allmountain så kan jag tänka mig att s maxen kommer bli roligare. Det är otroligt mycket ös i dem pjäxorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Shreddinator, post: 1147157, member: 154929"] Har själv kört s max carbon 130 denna vinter i cirkus 100+ skiddagar, både fritt men även som skidlärare. (rekommenderas ej pga förstör fötterna med en sån styp av pjäxa i skidskola haha) Har du som mål att börja tura så rekommenderar jag att gå på langen (ifall den passar din fot) gick två turer med rambindning och s max. Detta gjorde ont. Freeride pjäxorna nuförtiden med kombination av tech bindning funkar hur bra som helst i systemet men huvudsakligen offpist. När du testat din första topptur så är jag ganska säker på att valet av techsko med krut i (såsom Langen) kombinerat med shift eller kingpin kommer möta alla dina förväntningar och lite till. Däremot om du har som mål att bomba pist med pistsmiskare upp till 85mm allmountain så kan jag tänka mig att s maxen kommer bli roligare. Det är otroligt mycket ös i dem pjäxorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon s max vs lange xt 130 lv
Tillbaka
Topp