Jag testa att åka med dem i Åre en vecka och de var riktigt sköna. Åkte väldigt blandat, offpist och pist, med dem och de fungerade bra överallt.
Jag hade gärna köpt ett par av dessa om plånboken hade tillåtit, men mitt tips är att du ska testa dem själv eftersom alla har sin egen åsikt.
/Mange