Salomon Spk

s_ahlen

Ny medlem
Salomon Spk
Tja!Jag undrar hjälper pjäxan Salomon spk mot onda benhinnor?För ja har sett att det är som en skena i bak.

Senast ändrad:
Salomon Spk
har själv inte ett par Spk. de är kanske denhär säsongens bästa hopppjäxor ,men några under gör dom inte. Om du är känslig för onda behinnor är spkna mycket bättre såklart men minimerar inte risken till 0.

Vet dethär eftersom typ 10 av min kompisar äger ett par.

Salomon Spk
de kommer typ 4 olika spk nästa år..

finns bild på förtitt på nästa säsongs skidor artikelln.. dom lär ju va i olika flexo sånt.. årets e 85

Salomon Spk
ja men typ alla jibpjäxor ser ju ut som dom nästa år typ ja vet inte.. de finns ju en som ser lika ut o en som e typ svart vit och en e blå

Salomon Spk
nästa årsmodeller kommer inte vara bättre, kommer vara samma som årets men med annan design (läder) och så kommer det finnas en "promodel" som har hårdare flex.

1171411841spkboot.jpg

nästa års.

Senast ändrad:
Salomon Spk
Jag hade också flyer innan men jag kunde inte köra med dom pga att det gjorde för ont så jag köpte spk. dom funkar hur bra som helst:)

Salomon Spk
har sett dendär booten live kommer bli skituff :D om du tänker på att köpa spk köp nu för den är billig nu eller? (säsongen tar ju slut :'C)

Salomon Spk
har sett dendär booten live kommer bli skituff :D om du tänker på att köpa spk köp nu för den är billig nu eller? (säsongen tar ju slut :'C)

Salomon Spk
Salomon släpper en tjejmodell av spk:n också. Som typ ser ut som årets. Fast med lite rosa på.

Senast ändrad:
Salomon Spk
det kommer även en blå som som är lite billigare och sedan dendär pro modeln och ennu dehär årets som ändarar namn till Kaos. (såg katalogen)

Tillbaka
Topp