Salomon Storm 2007?

Dino99

Ny medlem
Salomon Storm 2007?
I min lokala butik säljs förra årets Salomon Storm (164) ut för halva priset.
Jag är intresserad, men okunnig.
Är relativ nybörjare, men vill ha en bräda att växa i. Kör nästan uteslutande pist, gillar att komma upp i fart och skära svängarna. Längd 190, vikt 80-85.

Är brädan något för mig?

/David
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp