Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Salomon team Trailer 2009
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 540718" data-attributes="member: 49616"><p>jag kan väl flika in detta som filmare:</p><p></p><p>Hade jag lagt ut en film på freeride hade jag gärna haft en sådan här diskussion, mycket kritik, åsikter och synpunkter angående filmning och redigering. Att utvecklas är ju det man strävar mot främst av allt, och ifall man bara får den vanliga freeride-salvan i ansiktet med kommentarer som "najs" "coolt" "grymt" "fett" och så vidare, så är det ju knappast till någon större hjälp. Visst är det alltid kul att folk tycker om det man producerar, men det är den "negativa" (läs konstruktiva) kritiken som får en att utvecklas och tänka mer på sitt filmande. Om det inte skulle finnas några kritiker utan att alla tyckte att allt var jättebra skulle vi nog inte alls vara särskilt långt i utvecklingen av amatörfilmning, som jag faktiskt vill påstå att vi är i skidfilmssverige (och världen för den delen) idag. </p><p></p><p>OCh ja, Salomon gör förbannat mycket för NS-skidåkning i Sverige/världen idag, det är det nog ingen som har sagt att de inte gör, åtminstone inte i den här tråden. Den klagar inte heller på åkningen, tvärt om, och de klagar framförallt inte på att Salomon lyfter fram unga åkare. Att du (Erik Nordin) börjar fjanta runt med kommentarer som "...ni får möjlighet att bli prospects! Även om jag tvivlar på det!" "J-vla whiners! sluta gnäll och lär er nått istället!" är ju mest pinsamt för dig själv, klart att man ska tycka till men jag anser då i varje fall att du riktar allting heeeeelt feeel. </p><p></p><p>Trist för Jocke och Robban att tråden spårade lite, önskar all lycka till filmen och hoppas att det blir riktigt dope!</p><p></p><p>/Seb</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 540718, member: 49616"] jag kan väl flika in detta som filmare: Hade jag lagt ut en film på freeride hade jag gärna haft en sådan här diskussion, mycket kritik, åsikter och synpunkter angående filmning och redigering. Att utvecklas är ju det man strävar mot främst av allt, och ifall man bara får den vanliga freeride-salvan i ansiktet med kommentarer som "najs" "coolt" "grymt" "fett" och så vidare, så är det ju knappast till någon större hjälp. Visst är det alltid kul att folk tycker om det man producerar, men det är den "negativa" (läs konstruktiva) kritiken som får en att utvecklas och tänka mer på sitt filmande. Om det inte skulle finnas några kritiker utan att alla tyckte att allt var jättebra skulle vi nog inte alls vara särskilt långt i utvecklingen av amatörfilmning, som jag faktiskt vill påstå att vi är i skidfilmssverige (och världen för den delen) idag. OCh ja, Salomon gör förbannat mycket för NS-skidåkning i Sverige/världen idag, det är det nog ingen som har sagt att de inte gör, åtminstone inte i den här tråden. Den klagar inte heller på åkningen, tvärt om, och de klagar framförallt inte på att Salomon lyfter fram unga åkare. Att du (Erik Nordin) börjar fjanta runt med kommentarer som "...ni får möjlighet att bli prospects! Även om jag tvivlar på det!" "J-vla whiners! sluta gnäll och lär er nått istället!" är ju mest pinsamt för dig själv, klart att man ska tycka till men jag anser då i varje fall att du riktar allting heeeeelt feeel. Trist för Jocke och Robban att tråden spårade lite, önskar all lycka till filmen och hoppas att det blir riktigt dope! /Seb [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Salomon team Trailer 2009
Tillbaka
Topp