Tulle17 Ny medlem 2005-11-30 Salomon Teneighty #1 hmm vad e det för skillnad på Salomon Teneighty och k2 fugitive??
thom8 Medlem 2005-11-30 Salomon Teneighty #3 hmm .. vad det är för skillnad ? ja salomon e salomon å k2 e k2 .. nej seriöst. Kolla skiddatabasen/recensioner eller andra forum inlägg innan du lägger ut ett nytt.. tror nog att du kan få svar på din fråga då.
hmm .. vad det är för skillnad ? ja salomon e salomon å k2 e k2 .. nej seriöst. Kolla skiddatabasen/recensioner eller andra forum inlägg innan du lägger ut ett nytt.. tror nog att du kan få svar på din fråga då.