Salomon - The Knight

Bergh

Ny medlem
Salomon - The Knight
Som Rubriken säger så har lag lite funderingar på dessa skidor.
Har letat på nätet men inte hittat några direkta omdömmen om dessa skidor.

Är de någon här på FR som kör/kört på dessa skidor.

//Bergh
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp