Bergh Ny medlem 2011-01-26 Salomon - The Knight #1 Som Rubriken säger så har lag lite funderingar på dessa skidor. Har letat på nätet men inte hittat några direkta omdömmen om dessa skidor. Är de någon här på FR som kör/kört på dessa skidor. //Bergh Senast ändrad: 2011-01-26
Som Rubriken säger så har lag lite funderingar på dessa skidor. Har letat på nätet men inte hittat några direkta omdömmen om dessa skidor. Är de någon här på FR som kör/kört på dessa skidor. //Bergh
H hjortek Ny medlem 2011-01-26 Salomon - The Knight #2 jag kör med dom nu och tycker dom är riktigt sköna