Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
funderar på o införskaffa ett par av dessa, nån som har något o säga om denna skida? nån som har kört på den?? hur funkar den i offpist, pist o funpark??
...har inte kört på den men har hört att den e lite seg i pisten eftersom det knappt är någon midja men den ska funka rätt bra uanför, den är ju ganska bred nå på 70 tror ja, hopp vet ja ente
Är du tung eller bra rekomenderar jag inte årets verse 9. Den är löjligt mjuk, den mjukaste jag kännt på.
För att citera en god vän: Någon måste ha slagit en pinne i huvudet på salomon. Kan inte annat än instämma.
de känns som om jag ska tänka om. jag gillar inte svampiga skidor så de får nog bli nåt annat i så fall. kan vara värt o provköra iaf. kanske får bli ett par x-scream lr völkl vertigo motion...