Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Salt Lake City/Utah 1-11 feb
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="liedholm" data-source="post: 980334" data-attributes="member: 68190"><p>Svårt att svara, så säger bara som så att: Avvakta tills ni är på plats och se vad för väder ni får.</p><p></p><p>Dumpar det så ska ni så klart åka i Alta och Snowbird. De andra orterna är inte intressanta för er dessa dagar. Åker ni till Utah under så kort tid så skulle ni vara besvikna om ni inte åkte i Little Cottonwood, som är anledningen till Utahs rykte som puderparadis. Var dock beredda på enorma mängder folk på berget när det har dumpat. Brasklapp är dock att bara åka Alta och Snowbird i veckorna. Helger och helgdagar är det stört mkt folk om det är bra åkning.</p><p></p><p>Helgerna skulle jag rekommendera Solitude. Lite flackare åkning och lite mindre snö än Snowbird, men inte ens hälften så mkt folk under helgerna. </p><p></p><p>Vill ni åka pist så skulle jag säga Deer Valley. Park City är i mitt tycke som ett Sälen på steroider.</p><p></p><p>Avslutninsvis. Vänta och se vad vädret bjuder på. Dumpar det så är det Snowbird och Alta som gäller. Snöar det inte så är det mesta dåligt, förutom Deer och troligtvis Park.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liedholm, post: 980334, member: 68190"] Svårt att svara, så säger bara som så att: Avvakta tills ni är på plats och se vad för väder ni får. Dumpar det så ska ni så klart åka i Alta och Snowbird. De andra orterna är inte intressanta för er dessa dagar. Åker ni till Utah under så kort tid så skulle ni vara besvikna om ni inte åkte i Little Cottonwood, som är anledningen till Utahs rykte som puderparadis. Var dock beredda på enorma mängder folk på berget när det har dumpat. Brasklapp är dock att bara åka Alta och Snowbird i veckorna. Helger och helgdagar är det stört mkt folk om det är bra åkning. Helgerna skulle jag rekommendera Solitude. Lite flackare åkning och lite mindre snö än Snowbird, men inte ens hälften så mkt folk under helgerna. Vill ni åka pist så skulle jag säga Deer Valley. Park City är i mitt tycke som ett Sälen på steroider. Avslutninsvis. Vänta och se vad vädret bjuder på. Dumpar det så är det Snowbird och Alta som gäller. Snöar det inte så är det mesta dåligt, förutom Deer och troligtvis Park. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Salt Lake City/Utah 1-11 feb
Tillbaka
Topp