HannesK Ny medlem 2006-11-05 Salt #1 Ska man använda havssalt i en park för att få hårda kickers eller är det något annat slags salt? Är det viktigt att det blir rätt?
Ska man använda havssalt i en park för att få hårda kickers eller är det något annat slags salt? Är det viktigt att det blir rätt?
B BaconBoy Guest 2006-11-05 Salt #5 Hjalle_S sa: Allt salt går bra, förutom örtsalt. Klicka för att se resterande... smart hjalle smart
Utter Aktiv medlem 2006-11-05 Salt #7 Kemiskt salt används. (alltså vägsalt) NO2? (var ett tag sen jag läste kemi)
ALXX Ny medlem 2006-11-05 Salt #9 behövs inte jag köpte vanligt i mataffären igår kicken blev som sten ett kg kostade 8 kr så orka åka ti nåt ställe med vägsalt Senast ändrad: 2006-11-05
behövs inte jag köpte vanligt i mataffären igår kicken blev som sten ett kg kostade 8 kr så orka åka ti nåt ställe med vägsalt
H H-T Guest 2006-11-05 Salt #10 örtsalt har en bas av örter. örter går inte ihop med snö, det ser väll alla?
Carled Aktiv medlem 2006-11-05 Salt #11 Vägsalt är väl bra mycket billigare än matsalt och går att köpa i större mängder, eller? Örtsalt verkar vara the shit, hårt och väldoftande, kör på det!
Vägsalt är väl bra mycket billigare än matsalt och går att köpa i större mängder, eller? Örtsalt verkar vara the shit, hårt och väldoftande, kör på det!