Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
BG - Flachau inte alls långt, tror det kan vara ca 40min - 1timme bil mellan dem två max!! Sen bör det inte vara långt till maria alm och schladming heller. Men det första alternativet är jag säker på iaf!
Wagrein, Altenmarkt, Flachau och Zauchensee ligger alla relativt nära varandra. Sjäklvart blir det längre om du ska från Zauchensee (längst bort i enda hörnet) till Wagrain men det hajar du nog. Flachau/Alternmarkt - Schladming tar ca 40 min skulle jag säga. Allt i körtid, har inte testat bussar e.d.
Åkte mycket där för några år sedan, med lite strategiskt boende så har man väldigt mycket skidåkning på mindre än en timmes avstånd. Passa på att åka runt och se så mycket olika system som möjligt, håll lite koll på vädret bara så kan det bli riktigt bra!