Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Samåka till Hultsfred från Stockholm 13/7/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="petterbacklund" data-source="post: 889654" data-attributes="member: 46336"><p>Tjena,</p><p></p><p>Är intresserad av att lifta med några vänliga, sköna människor till Hultsfred i år. Ett bra sätt att splitta bensinpengarna på. Har knappt någon packning kan tilläggas då detta fraktas från den andra kusten.. </p><p></p><p>Hör gärna av er till petter.baecklund@gmail.com om ni har någon plats eller känner någon som har plats.</p><p></p><p>Annars så ses vi där!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="petterbacklund, post: 889654, member: 46336"] Tjena, Är intresserad av att lifta med några vänliga, sköna människor till Hultsfred i år. Ett bra sätt att splitta bensinpengarna på. Har knappt någon packning kan tilläggas då detta fraktas från den andra kusten.. Hör gärna av er till petter.baecklund@gmail.com om ni har någon plats eller känner någon som har plats. Annars så ses vi där! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Samåka till Hultsfred från Stockholm 13/7/11
Tillbaka
Topp