Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Samma bindning på x antal skidor = inserts
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 847101" data-attributes="member: 102471"><p>Vad har de för bromsmöjligheter inga andra har???? Var det jag var ute efter..</p><p></p><p></p><p>Har du kört Jester? För mycket plast? Håller den för världsåkarna så håller den för dig.. Håller Head Mojo 18 för deras teamåkare håller den för dig och det finns 125 mm bromsar eller om de var 130. Beställde sådan idag i alla fall.</p><p></p><p></p><p>Jag körde med nya Jester Pro samtidigt jag körde nya Völkl skidan men kollade inte så noga då det inte spelar mig någon roll. Håller de för Markers Teamåkare håller den absolut för mig.</p><p></p><p>Denna jävla bindningshysteri på denna sidan. Håller fortfarande på att det är ca 10 st aktiva användare på denna sidan som behöver mer än 16 bindning och dit hör tyvärr inte du.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 847101, member: 102471"] Vad har de för bromsmöjligheter inga andra har???? Var det jag var ute efter.. Har du kört Jester? För mycket plast? Håller den för världsåkarna så håller den för dig.. Håller Head Mojo 18 för deras teamåkare håller den för dig och det finns 125 mm bromsar eller om de var 130. Beställde sådan idag i alla fall. Jag körde med nya Jester Pro samtidigt jag körde nya Völkl skidan men kollade inte så noga då det inte spelar mig någon roll. Håller de för Markers Teamåkare håller den absolut för mig. Denna jävla bindningshysteri på denna sidan. Håller fortfarande på att det är ca 10 st aktiva användare på denna sidan som behöver mer än 16 bindning och dit hör tyvärr inte du. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Samma bindning på x antal skidor = inserts
Tillbaka
Topp