Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Samma bindning på x antal skidor = inserts
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sjo_orret" data-source="post: 866724" data-attributes="member: 14453"><p>[USER=51492]@Snorkel[/USER]. Det vore intressant.</p><p></p><p>Såhär ser det ut för mig om jag jämför bindningen mot mallen i 100% utskrift där alla mått stämmer mot vad wildsnow säger.</p><p></p><p>-Jag centrerar fronthålet på mallen mot fronthålet på bindningen.</p><p></p><p>-Om jag då kollar på det hål-par som följer sedan ser det nästan bra ut. Man kanske kan ana att hålen på mallen ligger aningen närmare fronthålet än vad det gör på bindningen.</p><p></p><p>-Tittar jag på de hål-par som ligger längst bort på mallen ser man tydligt att dessa ligger förskjutna mot bindningen. Avståndet mellan fronthål och bakersta hål på mallen är mindre än bindningen.</p><p></p><p>Jag har testat 4 olika skrivare på jobbet... :D</p><p></p><p>Skall ta ett skjutmått ikväll och kolla upp vad jag får för avstånd mellan hålkanterna på tådelen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sjo_orret, post: 866724, member: 14453"] [USER=51492]@Snorkel[/USER]. Det vore intressant. Såhär ser det ut för mig om jag jämför bindningen mot mallen i 100% utskrift där alla mått stämmer mot vad wildsnow säger. -Jag centrerar fronthålet på mallen mot fronthålet på bindningen. -Om jag då kollar på det hål-par som följer sedan ser det nästan bra ut. Man kanske kan ana att hålen på mallen ligger aningen närmare fronthålet än vad det gör på bindningen. -Tittar jag på de hål-par som ligger längst bort på mallen ser man tydligt att dessa ligger förskjutna mot bindningen. Avståndet mellan fronthål och bakersta hål på mallen är mindre än bindningen. Jag har testat 4 olika skrivare på jobbet... :D Skall ta ett skjutmått ikväll och kolla upp vad jag får för avstånd mellan hålkanterna på tådelen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Samma bindning på x antal skidor = inserts
Tillbaka
Topp