Sammy Carlsons ställ?

martinohman

Ny medlem
Sammy Carlsons ställ?
Nån som vet vad Sammy Carlsons ställ heter. De är typ lvitt och ljusblått. Vad kostar det? var finns det att köpa?

Tack på förhand/Martin Öhman

Sammy Carlsons ställ?
Lee-nus sa:
haha, jag bara älskar sånt här. hört talas om google?
det där var väll ett jävligt korkat svar? Vad hade du tänkt att han skulle söka på ? "sammy carlsons kläder" eller?

Sammy Carlsons ställ?
haha, kids och internet...
vid en första sökning fick jag reda på att han kör med kläder från oakley (vilket jag dock visste sedan tidigare), vid en sökning på oakleys kläder i angiven färg hittade jag ett antal modeller som är vita och blå, och då är det inte så svårt att söka på dessa och hitta ett pris.

jesus, ni fattar inte vad internet är till för...

1. ta reda på sponsorer
2. leta bland märkets produkter
3. använd produktnamn till att hitta butik och pris

edit: kan tipsa om att bland de jag hittade finns två jackor som var vita och ljusblå, och de heter side swipe och in the crevasse. färgen heter ozone. vet inte om detta var vad du sökte, men det tog mig ca 1min 30s att hitta... :)

Senast ändrad:
Sammy Carlsons ställ?
Av: Lee-nus Online | Idag 23:23 Citera

haha, kids och internet...
vid en första sökning fick jag reda på att han kör med kläder från oakley (vilket jag dock visste sedan tidigare), vid en sökning på oakleys kläder i angiven färg hittade jag ett antal modeller som är vita och blå, och då är det inte så svårt att söka på dessa och hitta ett pris.

jesus, ni fattar inte vad internet är till för...

1. ta reda på sponsorer
2. leta bland märkets produkter
3. använd produktnamn till att hitta butik och pris

edit: kan tipsa om att bland de jag hittade finns två jackor som var vita och ljusblå, och de heter side swipe och in the crevasse. färgen heter ozone. vet inte om detta var vad du sökte, men det tog mig ca 1min 30s att hitta... :)

Så gör jag när jag vill ha något som tex. något proffs har :P bra svar !

Sammy Carlsons ställ?
ozone är förra årets färg och ozone är för övrigt turkåsaktig, årets färg från oakley heter vivid blue och kommer på jackorna assault, major, special op, airlift och kanske någon till. finns ett vitt/blått-mönster som heter arch plaid eller dylikt.

Sammy Carlsons ställ?
effeh sa:
ozone är förra årets färg och ozone är för övrigt turkåsaktig, årets färg från oakley heter vivid blue och kommer på jackorna assault, major, special op, airlift och kanske någon till. finns ett vitt/blått-mönster som heter arch plaid eller dylikt.
ja, men den görs ju inte med vita fält på nån modell. jag är fullt medveten. såvida det inte är sistnämnda, men den har jag aldrig sett carlson i.

edit: nu är jag uppenbarligen fullt engagerad i detta... :/ och jag gillar inte ens oakleys kläder... :)

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp